2 december 2013

Adventsljus

Vilken morgon!
Underbart väder och solen strålade som en stor blodröd apelsin på morgonen.
Jag njöt av att kunna cykla över den skånska slätten
och få uppleva denna vackra vy.
En perfekt start på veckan.

Resten av dagen har varit fylld av en massa olika problem
och frågeställningar som jag ska ta ställning till.
Just nu har jag extremt mycket att göra och jag
vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.
Det känns som om jag är ute i sista minuten med allting
och det är oerhört frustrerande.
Jag lever för varje minut och jag glömmer säkert mer än 50 % av vad som ska göras.

Det hjälper inte att ha mycket där hemma också.
Jag är trött och orkar bara precis med det som måste göras
och resten för göras vid ett senare tillfälle.


Jag hann sitta en stund i soffan innan det var dax att knyta till kojs
och jag tände mitt adventsljus som jag köpte i helgen.
Det blev inget av de som jag hade tittat på tidigare (via webben då alltså)
utan jag hittade ett annat på Village som passade lika bra.
Lite julpynt med mossa och stora kottar och sen är det julefint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina