8 juli 2012

Smyckes tillverkning på G

Sköna söndag
Solen strålar och värmen är helt underbar!!
Nu känns det som om sommaren har kommit och den är efterlängtad.
Ernst kryddstickor - jag har påbörjat min samling med timjan
God morgon kära vänner i cyper space.
Vad hittar ni på idag?

Här hemma går det inte många knop.
Maken är iväg på sitt uppdrag hemma hos sina föräldrar.
De börjar bli lite till åren och behöver lite hjälp emellanåt.

Stora Syster och jag har varit ute och övningskört.
Det blev lite tårar idag.
Inget allvarligt alls utan bara att hon missade lite med växlingen och då kommer stressen.
Men det är förbi nu och glad som en lärka cyklade hon till Lund
med sina kompisar för att chilla i stadsparken i Lund.
Stora matsäcken med godsaker var packad.

Lille Bror är med kompisar på badet och svalkar sig.

Jag då, vad hittar jag på?
Just nu sorterar jag kort i datorn och väntar på att tvätten ska bli klar. Mitt roliga kommer i eftermiddag.
Syster Yster kommer hit och vi ska pyssla - Armband och halsband!!!
Det ska bli så oerhört mysigt.
Vi ska sitta och prata och hjälpa varandra att göra vackra smycken.

Ha en skön dag i solen och glöm inte solkrämen!!
Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina