10 juli 2012

Semester i ett sträck

8 år gammalt foto på barnen
Stora Syster är 10 år och Lille Bror är 4 år

God kväll alla mina vänner!
Tisdag kväll och jag har förflyttat mig från datorn på jobbet till framför datorn här hemma.
Både igår och idag har det blivit sena kvällar på jobbet.
Nu är det tempo och puls och det gäller att ligga i så allting blir klart till på fredag.

Semestern stundar snart och vi ska bege oss till Göteborg och Gothia cup första veckan.
Det ska bli skoj att återkomma dit och få uppleva den speciella fotbolls stämningen.
Ett och annat kommer vi också få uppleva
men än så länge är det inget bestämt.

Jag tänkte unna mig en stor god espresso nu (trots att klockan är 10).
Jag har inget problem att somna fastän jag dricker kaffe så sent.
Brukar det vara någon issue för er?

Har ni börjat er semester?
Alla veckorna i en följd eller ni har delat upp den?
Det är så olika.
Jag vet inte riktigt vilket jag gillar bäst.
I år gillar jag att ha allt i följd eftersom det är planen.

Kramizar och sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina