5 juli 2012

Uppskattning

Idag inledde jag min dag med att ta en Aloe Vera "snaps".
Det smakar inte speciellt gott men gör förhoppningsvis mumma för själen.


Idag har jag tillbringat stora delar av dagen i vårt uterum.
Alla dörrarna har varit öppna och vinden har svalkat av mig mellan varven.

Ibland har jag förmånen att sitta hemma och jobba och oftast är det något privat som måste 
göras och då är det underbart att kunna sköta mitt jobb,
trots att jag arbetar på distans som det så populärt heter.
Idag var det inget som var något som jag önskade.
Min goda faster har helt plötsligt gått bort och vi
begav oss dit med en blomma och kondoleanser.

Livet hänger på en skör tråd och det är viktigt att vi uppskattar vår vardag och våra liv.
Jag är så glad för att jag har min blogg där jag kan gå tillbaka och reflektera över
dagarna som passerar förbi.

Sköt om er och njut av sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina