7 juli 2012

Arla morgonstund med frökex

Dagens frukost,
Äggaröra och knaperstekt bacon.


God morgon alla kära läsare!!!
Har ni semester ännu?
Jag arbetar ännu en vecka till men den där semester känslan har redan
börjat infinna sig och det känns underbart.

Lille Bror och jag var ensamma till dagens frukost.
Maken är redan iväg på sina projekt och Stora Syster har inte kommit hem ifrån gårdagens fest.

Men det är mysigt att bara sitta tillsammans, Lille Bror och jag.
Han är så klok och vetgirig och vi prata om allt möjligt.


Just nu har jag ett frö knäckebröd i ugnen och på vänt står ett LCHF bröd.
Det doftar så gott och det är underbart att få äta lite bröd trots att jag äter efter LCHF.

Lille Bror är otålig och vill att vi ska åka iväg.
Jag har nämligen bestämt oss för att vi ska
köpa en fritös och den vi vill ha finns på NetOnNet.

Hej hopp och iväg.
Ha det bäst i sommar regnet... ja, det regnar här hos oss idag..
Men jag är lika glad för det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina