3 juli 2012

Migrän anfall

Igår hade jag ett kraftigt migrän anfall. Jag fick gå hem lite tidigare från jobbet, la mig i ett mörkt rum med en kall handduk om huvudet. Jag tror ibland att min sista stund på jorden är kommen och att jag har en begynnande stroke på G.
Men bara för någon vecka sedan hämtade jag ut nya tabletter och
svisch in med en sådan + 1 TREO och efter några timmar var jag lite mer människa igen.
Det tar nästan 2 dygn innan jag fungera normalt igen och det gäller att dricka mycket och ta det lugnt.
Inga häftiga rörelser och ingen höga ljud.
Då blir jag go och glad igen.

Allsång på Skansen och sedan Morden i Midsommer fick bli mitt sällskap för kvällen.
Det var i stort sett allt jag orkade med.

Tomorrow is another day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina