11 juli 2012

Kommentarer

God kväll alla nattugglor som fortfarande är uppe!
Jag har inte gjort så mycket idag.
Jo, förresten - nu kom jag på det.
Håret har fått sig en liten klippning och min mamma har fått ett litet kvällsbesök.
Stora Syster har bakat bullar tillsammans med bästa kompisen som
precis kommit hem efter många veckor i USA.

Men jag har ett litet problem, jag har svårt att kommentera på era bloggar.
Jag skriver in en kommentar, jag ser att den går igenom
men sen när jag tittar efter en liten stund så är den försvunnen.
Först trodde jag det var inbillning.
Ni vet, alzheimer light och jag börjar tvivla på mig själv.
Skrev jag verkligen in det eller tänkte jag bara att jag skulle göra det?
Men det är dagens sanning och det gör mig ganska irriterad.
Är det bara jag som har det problemet?
Eller det är någon annan som känner igen sig?

Ibland blir jag bara så trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina