26 februari 2012

Värk i knäna

Söndagen gick i slow motion med tvättmaskinen på högvarv.
Maken körde iväg och handlade mat eftersom det var helt tomt i kylen.
Stora Syster skulle spela match och hur mycket jag än ville titta på fotbollen så gick det inte.
Mitt knä var helt omöjligt och värkte något helt enormt.
Det blev soffan istället och Syster Yster kom och hälsade på.
Kvällens middag blev en god kyckling sallad.
Vi kände alla att veckan hade varit onyttig med en massa godsaker och dricka.
På något sätt känns det bättre att äta en sallad.

2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig semester Ni haft! Blir lite avis, alltid något speciellt med alperna trots att vi har skidbackarna inom behörigt avstånd. ;-)
    Visst är det så att man känner sig nyttigare om man äter en sallad eller mycket grönsaker!

    Önskar Dig en fortsatt skön vecka och att du blir bättre i knät!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  2. Gud vilka härliga bilder från Alpendorf - nu suger det verkligen i skidtarmen kan jag säga. Min man är jättesugen på alperna - själv har svenska fjällen dugit bra åt mig men man kanske ska satsa på att komma lite längre bort nästa gång..... tål att tänka på. Trist bara med ditt dumma knä - hoppas det blir bättre snart ;)

    Kram F (ex bbqvillage)

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina