5 februari 2012

Välbehövlig vila

Tro det eller ej men idag har jag inte haft något tempo överhuvudtaget.
Klockan hann bli 10 innan jag vaknade och jag kände mig fortfarande slö och definitivt inte utvilad.
Det måste varit allt vinet från igår.
Krille och barnen var redan upp och frukosten var serverad så det kändes ändå som lite lyx.
Krille skulle vara i Helsingborg och coacha Antons handbollslag.
De är så många killar i laget och någon får stå över vid varje match och idag var det Antons tur.
Det går inte en dag utan att han spelar handboll så han fick lite abstinens så han stack iväg med några kompisar och spelade lite.
En liten daglig dos enligt honom själv.
Det är livet på en pinne enligt honom.

Emma har pluggat och jag har inte gjort mycket.
Jag har mest slötittat på TV och lagat middag och efterrätt.
Hela tvättstugan var överfull av tvätt så den har jag faktiskt tagit hand om men annars har det varit en söndag med välbehövlig vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina