11 februari 2012

Fredag med fondue

Fredag, sista arbetsdagen på veckan.
Det känns skönt!
Jag steg upp på morgonen och kände att det var en förkylning på G.
Maken har varit lite halvdålig hela veckan men nu är han fit for fight igen.
Han var så snäll och delade med sig till mig.
Någonstans har jag känt att det har varit på G eftersom jag har varit ofantligt
trött hela veckan trots tidiga kvällar och sömn i soffan...

Men jag trotsar alla lagar går till arbetet och kvällens planer är en tjejmiddag hos E i Döjsebro.
Det ska mycket till för att jag ska ställa in det!
Att stiga in i ett nybyggt hus är lyx och ännu trevligare är det när det är framdukat Fondue.
Vi åt och pratade i flera timmar och det blev en sen kväll.
En perfekt avslutning på arbetsveckan och en mysig inledning av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina