14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Idag är det 21 år sedan jag och Maken förlovade oss!
Tiden bara rinner iväg.
Förr i tiden innan vi var gifta så firade vi denna dagen men nu är det inte lika ofta det händer.
Ibland blir det något och ibland inte. Det är överraskningen som är spännande.
Båda två känner att det är lite mycket för tillfället och med en stundande
skid semester så bestämde vi oss för att strunta i det.
Men jag har ett lite ess i bakfickan ändå men det ska jag avslöja senare.

Men det är även en annan speciell dag idag.
Min mor fyller 70 år och vi hurrar ljudligt och högt så hon hör det ända till
Spanien där hon befinner sig på semester.
Barnen och Maken är och tränar och jag springer här och packar fram kläder.
Jag hoppas ni alla får en hjärtligt "Valentines Day" och att ni känner er tillfreds med tillvaron.

4 kommentarer:

  1. Här hemma firas det inte alls. Vi firar helgen som kommer istället. Sonen kommer hem på besök o det ska firas i 5 dagar :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Här kommer en hälsning från ytterligare en vissen kråka, har legat nerbäddad med en envis förkylning jag också. Hoppas verkligen din har gett med sig för om ni inte redan är på väg så är det väl dags snart för er underbara skidresa till alperna. Jag ville inte förklara "mitt avslut" på bloggen men det känns inte rättvist att lämna vissa av er nära och kära läsare med en massa tankar oro och funderingar så det kommer ett litet mejl till dig alldeles straxt ;)

    Kram F (bbq village)

    SvaraRadera
  3. Åhhh grattis! Romantiskt och fint! kram towe.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina