28 juni 2010

Vad blir det för mat?

Vet ni vad detta är för något? Det är en ljuvlig sak...som kan ge tillfredsställelse och avkoppling...när man väl har lärt sig att uppskatta den...jag kämpar på
Vädret är på topp och jag var hemma redan halv fyra. Tog mig en välförtjänt tupplur och nu är jag på G med vardags sysslor. Vet inte vad jag är sugen på för mat. Jag får lyssna med barnen vad de vill ha, maken jobbar över. Nu ska jag ge mig i kast med alla mina blommar som jag köpte igår. Tjoho! Det kommer bli fint!

4 kommentarer:

  1. En sådan har vi också, riktigt skön!

    SvaraRadera
  2. Tror redskapet på bilden inte har att göra med matlagning utan mer avslappning!

    SvaraRadera
  3. Kompisens man fick en sådan från Australien för ett tiotal år sedan, den kallades något i stil med Orgasmitron....

    SvaraRadera
  4. Jag blev erbjuden en av min frissa.....Tycker den är förfärlig haha
    /Carin

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina