29 juni 2010

Lycka :-)

Jag måste bara få säga att det glädjer mig oehört mycket att ni kommenterar mina inlägg. Ibland kanske det inte är så meningsfulla saker som jag skriver, ibland är det lite tankar och ideér. Men jag har fyra bloggar som jag skriver på.

  1. En Glimt av Mitt Liv är mer som min dagbok där jag mer skriver vad jag har pysslat med under dagen
  2. Mitt nya liv är mina tankar och känslor om hur det är att få vardagen att gå ihop, att jobba med det mentala på olika sätt
  3. Carinas Skafferi handlar om min stora passion i livet, god mat med goda råvaror
  4. God energi är min hjälp till att försöka hålla koll på vad jag äter. Jag har kommit fram till att jag äter när jag är uttråkad och för att få lite hjälp på traven har jag denna bloggen (jag vet att jag borde motionera mera men...)

Så jag vill säga tack till er alla för att ni läser och fortsätter läsa och kommentera.God kväll!

1 kommentar:

  1. Jag är förmodligen helt blåst, jag hade ingen aning att du hade de andra bloggar. Skall kollas in på engång.

    Kramar

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina