26 juni 2010

Njuter av solen

Vad jag njuter när solen är framme!
Solen har en oehörd påverkan på mig. Trots att jag har varit extremt trött idag, både sviter sedan hemresan från Mallorca, förberedelser inför midsommar och nu midsommar festen från igår, så är jag på världens bästa humör. Jag har bara gått här hemma och strosat och försökt komma ifatt med bloggen. Skönt!! Det är ännu skönare att vi har ännu en ledig dag framför oss. Det har varit extra bekvämt att laga mat idag, resterna från midsommar buffèn samt min goda melonsallad. Nu doftar det kaffe och det är fotboll på TV. Ingen aning vem som ska spela men jag vill ändå se det.

4 kommentarer:

  1. Det ser väldigt gott ut och jag är också tacksam att det är en dag till av ledighet.
    Kram och välkommen hem :D

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut. Är lite småseg själv idag. Ligger och småkollar på fotbollen oxå.

    SvaraRadera
  3. Ser mumsigt ut.
    TACK kära du för i fredags. Allt var supergott & trevligt!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att ni hade en riktigt fin midsommar helg (av bilder och text att döma ser det i alla fall så ut).
    Hoppas att du får en fortsatt härlig vecka!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina