4 juni 2010

Flyttröra

På måndag klockan åtta går flyttlastet till vårt nya kontor, tvärs över gatan. Nu idag håller alla på att packa sina saker och det är allmänt stök på avdelningen. Jag är ingen samlare och därför går det mycket smidigt för mig. Det är bara datorskärmen och dator dockan samt alla sladdarna kvar och det tar jag sist idag innan jag pyser hem och håller helg.
Det ska bli en skön helg med sol, Kina party och vi ska sätta in våra skjutdörrar mellan vardagsrum och uterum. Där emellan ska det spelas fotboll och inhandlas shorts till Anton och skolavslutningskläder till bägge barnen. Med andra ord ett fullspäckat helg schema och det gillar jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina