1 januari 2020

Pizza till middag

Ny dag, Nytt År, Nytt Decennium!
Nya utmaningar, Nya glädjeämnen, Nya motgångar!
Allt detta ryms inom alla dagarna som passerar!

Vi sov länge, länge idag. Iallafall länge för mig.
Maken for iväg för en liten paddelmatch och jag gick här hemma och småpysslade.
Nyårsdekorationerna får hänga med några dagar till.
Jag tycker de är så fina så jag vill njuta lite till av dem.
Nästa år kommer jag komplettera med fler Honeycombs i olika storlekar.
Tycker de är så dekorativa och lätta att hänga upp.


Jag är glad för Kähler Design.
Jag har några vaser, ljusstakar och även några ljushus.
Det finns många fina att välja på och jag har handlat mina här.
Just nu har de lite REA på en del av dem och är du sugen så ska du passa på nu.


Som många andra på nyårsdag så äter vi pizza.
Det är en konstig tradition det där med pizza på nyårsdag.
Vi är inte så glada för "köpepizza" utan brukar göra våra egna.
Leila Lindholm har en fantastisk pizzadeg och så blir det resterna av julskinkan.


Imorgon är det jobbdag för många av oss men inte för mig.
Jag ska unna mig några dagars semester till och bara lata mig.

Hoppas din dag har varit bra och du känner dig nöjd med din nyårsafton.
Lev väl och ta hand om dig.

Lägg undan klockan ibland

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina