24 januari 2020

AW med pizza på V.E.D.

Fredag, veckans bästa dag!
Vi har hela helgen framför oss och vi har oftast en mängd roliga aktiviteter inplanerade.
Men jag känner samtidigt att jag börjar bli lite äldre och behöver lite mer
tid för att vila och återhämtning och jag börja njuta av att bara göra ingenting.

En busy vecka med många träningspass och jag kände mig lite sliten i kroppen.
Så det var alldeles perfekt med en timmes massage!
För er som tror att massage är njutning får tänka om.
Det är en pina i 55 minuter och jag får bita mig i läppen för att inte skrika rakt ut.
Men jag biter ihop och jag vet om att det gör mig gott.

Ibland så är det fredag i hemmets lugna vrå och ibland så är det roligheter som står på schemat.
Idag så träffas vi hemma hos Ami och Niklas och startar upp helgen
hemma hos dem tillsammans med ett gäng av deras vänner,
för att sedan bege oss till restaurang VED och äta gott!


Vi avslutar kvällen strax innan midnatt och beger oss hemåt i januarinatten.
En perfekt inledning på helgen!

Livet går inte i repris
Du är i direktsändning varje minut
Lev ditt liv!
Lev här!
Lev nu!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina