8 januari 2020

Ny matta till kontoret beställd - Jippie

Idag sken solen lite på eftermiddagen idag!
Och vi fick se himlen! Det är inte så ofta det händer i januari månad.
Det är oroväckande varmt ute och enligt SMHIs väder prognos 
så är det vår redan. Men vi får inte kalla det vår förrän tidigast 15 februari.
Så vi får vänta ett tag till!


Jobbet lunkar på och jag lär mig nya saker varje dag och det är roligt med nytt.
Mycket diskussioner som ger mycket lärdom. Det kommer bli ett spännande år.


En tur till affären och handla lite middagsmat och sen har jag tillbringat kvällen
med att förbereda matlådor. Vi vill hellre ha matlådor får då vet vi vad vi äter
och så blir det avsevärt billigare än att äta ute varje dag. Jag kan ha roligare
för de pengarna. Och julen är riktigt utstädad nu. Vi tog det mesta i helgen
men lite småsaker blev ståendes här och där men nu är det borta och det är rent och fint.

Jag har fina plädar i soffan som skapar lite vinterkänsla.
Det är för tidigt ännu att ta in våren. Jag vill njuta lite till av denna årstiden.
Jag har beställt min runda matta till kontoret idag. Längtar tills vi får den.
Visar bilder från kontoret när allt är på plats.
Jag ska införskaffa lite "pyssel" och "pynt" att ha på skrivbordet.
Lite vackra lådor som sakerna kan gömmas i.
Jag gillar när det är undanplockat och att allt det där småttiga inte syns.
Snart är det klart!

Sätt dig ner tills brådskan gått över!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina