2 januari 2020

Fina festväska 70% rabatt

Vanlig dag för många men än så länge njuter jag av ledigheten!
Sverige börjar vakna upp ur sin jul,- och nyårsdvala och vardagen
kommer tillbaka till oss så sakteliga.

Idag kom Lille Bror och hans flickvän hem på frukost.
Mysigt att sitta och prata lite med dem och höra om deras nyårsfirande.
Just nu så bor han i Stora Systers lägenhet eftersom hon är i Asien på semester.
Det blev en win-win deal. Lille Bror får prova på att bo själv och Stora Syster får passning av lägenheten.

En tur till IKEA för att handla lite skrivbordsben och tavelramar.
Är ni som jag när ni kommer till IKEA?
En massa saker som bara står där och vill att du ska handla dem men inget som tillfaller mig i smaken.
Jag åker oftast tomhänt därifrån och känner mig lite snuvad på konfekten.
Jag hittade en vacker vas som jag skulle kunna tänka mig men det var det enda.
Det är bra för plånboken iallafall!

Men jag måste bara tipsa om fina festväskan!
50% REA och nu är det 20% extra på all REA.
Man kan göra riktiga fynd om man ger sig ut och letar lite i butikerna och på nätet.


Kvällen tillbringade vi på småstadens gym.
Jag körde en del konditionsövningar i 30 min och sedan rehab för min axel.
Den blir inte riktigt bra men jag har inte gjort min rehab så regelbundet.
Det är ett nyårslöfte - att göra den regelbundet och så får vi se vart det leder.

Imorgon är det fredag igen och det ska bli en skön helg.
Vi ska göra vid kontoret på ovanvåningen och jag ser framemot det oerhört mycket.

Oroa dig inte för vad folk tänker om dig för det gör de ändå så sällan

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina