30 december 2019

75-års kalas för Moster Ingrid

Fest för Moster Ingrid som fyller 75 år!
En stor dag i livet att fylla 75 år och jag önskar
att jag och Maken får uppleva detsamma

Sovmorgon och inköp av nyårsmat och blomster står
på dagens schema. Och lite träning förstås.
Förra veckan blev det bara två träningspass så det kändes
skönt att få röra på sig. Idag blev det ett Body Balance men jag
tycker nog att det var mer Yoga än Body Balance.
Vilket iofs är bra för mig för jag behöver stretcha och komma åt
bindväven i musklerna och minska på min stelhet.

Vid femtiden så träffas vi alla på Big Bowl i Malmö för
att spela Shuffleboard. Det är ett trevligt spel som alla åldrar klarar av.


Det är alltid trevligt att träffa kusinerna med familjer och vi har trevligt i varandras sällskap.
Middag är bokad till en Kina restaurang som ligger precis bredvid.
Ingrid blir uppvaktad med presenter och lyckönskningar
och vi avslutar kvällen med att önska varandra Gott Slut och Gott Nytt År!


Imorgon är det nyårsafton och jag ser framemot en kväll tillsammans
med våra bästa vänner och god mat och vin!
Önskar er en bra kväll var ni än firar den

Lyfter man blicken finns inga gränser!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina