5 januari 2013

Tretton afton

Tretton afton brukar vi fira hemma hos min mor
och äta god stek med potatis och sås.
Det kräver några timmar i tillagnings process och tid är en bristvara hemma hos oss.

Jag hade lovat att jag skulle bidra med någon kaka till kaffet.
Efter frukost så ställde jag mig och gjorde pepparkaks muffins
och sedan ett snabbt besök på Burlöv Center.
En liten present skulle inhandlas och vi hann även inom Triumph
och deras stora REA.
Många fina underkläder var nedsatta med 50% och det blir en slant.
Det tackar vi för!

Syster London hade skickat julklappar med mormor och efter maten hade vi julklapps utdelning.
Lille Bror och kusinen fick varsin jätte fin mössa som tydligen
var och varannan springer runt med i England.
 Småflickorna i sina nya Urban Ears och varsin I-pod touch
 Lilla Tindra
 Sista rycket av alla julotter
 Mormor hade köpt ett nytt spel, Sequence.
Ett mycket trevligt spel och vi spelade flera rundor
innan vi tackade för oss och cyklade hem i vinter natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina