24 januari 2013

Dax för semlor

Just nu är det lite långt mellan inläggen här på bloggen.
Jag har haft en ganska jobbigt period mentalt med många olika tankar
som har cirkulerat och det tar mycket energi.
Jag är i en period i livet när barnen börjar bli stora
och inte behöver mig lika mycket längre.
Jobbet flyter på och helt plötsligt har jag en massa tid över till annat
men frågan är - vad är annat???

Men just denna vecka har varit arbetsam ur många synvinklar.
Jag är extremt förkyld
Jag har mycket att göra på jobbet
Jag förbereder ett 50 års kalas till helgen
och ikväll har det blivit en sats "semlor" och Lille Bror har hjälpt till att
"rulla, rulla liten bulla"

Dessutom är det mycket med Stora Systers USA vistelse.
Det är en massa olika webb sidor med hur många formulär som helst som ska fyllas i.
Det tar lååång tid och det är lite svårt att förstå vad de egentligen efterfrågar.
Strukturen på frågorna och formulären är anpassade efter
amerikanska förhållanden och vår skol,- och fotbolls värld ser inte riktigt likadan ut.
Men vi ska väl klara av detta med...

God kväll
Imorgon är det FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina