30 december 2011

Uppstart på nyår

Efter en trevlig bilfärd med stopp i Väla Centrum för att hämta upp min nyårsklänning anlände vi till Torslanda i Göteborg.
Våra trevliga värdar hade redan lagt champangen på kylningen och den smakade alldeles "bubblicious", precis som i Peking.
En stor räkfrossa var uppdukad, gott bröd, goda ostar, pastasallad och superb västerbottenostpaj.
Det smakade ypperligt efter en lång bilfärd.
Det kändes så gott att få sätta sig till bords tillsammans med våra goda vänner i deras fantastiskt vackra hem.
Skratten avlöste varandra och vi avslutade kvällen med fotovisning av alla våra medtagna fotografier från våra resor till Kina och Mount Everest.
Jag hade ett kärt besvär eftersom jag hade inhandlat två klänning på Väla Centrum och vilken skulle jag välja... så jag blev tvungen att mannekänga... Top Model nästa... NO!!!!
Röstningen fick avgöra och alla valde unisont klänning numero uno!

1 kommentar:

  1. Alltid god mat hos värdparet.
    Kan tänka mig att ni haft fantastiskt roligt tillsammans!

    God fortsättning på 2012
    Kramar Monica

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina