30 december 2011

Avresa till Göteborg

Nu sakta vaknar huset till liv. Jag brukar alltid vakna först nu förr tiden.
Kroppen är inställd på att vakna vid en viss tidpunkt och den är sällan senare än åtta-halv nio. Det känns som en lagom tid att gå upp på.

Det är lite pyssel med att förbereda inför vår stundande nyårsfest i Göteborg.
Vi beger oss idag vi 15 tiden och innan dess ska jag hjälpa Emma att förbereda inför hennes nyårsfest här hemma.
Det känns lite oroligt att vi åker bort och hon ska ha fest här hemma själv. Men någon gång måste man låta dem prova.
Jag har också hittat min nyårsklänning, på Väla centrum.
På vägen upp till Göteborg blir det ett stopp på vägen för att hämta upp den.
Det gäller att ligga i för att få det man vill ha!

Jag vill önska er alla ett Gott slut och ett Gott Nytt År!

5 kommentarer:

  1. Gott nytt år och ha det toppen i min stad.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Gott slut och gott nytt!

    Jag hade också varit nervös för att låta barnen vara hemma själv, men din dotter verkar vara en förståndig tjej så det går säkert alldeles utmärkt!
    kram

    SvaraRadera
  3. Då gissar jag att ni är på väg till familjen Kina som numera bor i Göteborg???

    Ha ett riktigt gott slut och ett gott nytt år allihopa som firar tillsammans.
    Stor bamsekram //Monica

    SvaraRadera
  4. Åh! Göteborg som är så trevligt. Bara 12-15 mil söder om mig. :D
    Helt klart måste man låta barne någon gång få ha första festen utan föräldraövervakning men jag tror det kommer att gå bra.
    Gott Nytt År!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag bävar lite inför den dagen när man själv ska lämna över ett så stort ansvar på sina barn ;-)

    Hoppas vägen ner gick bra. Gott nytt år då dig.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina