28 december 2011

Rea, inget för mig!

Onsdagen avslutade jag med en sväng på Nova Lund och vandrade ut och in i alla butikerna i hopp om att hitta något på REA.
Men egentligen undrar jag varför... Jag är verkligen ingen REA tjej!!!
Alla de snygga kläderna har oftast redan tagit slut och det är bara det som ingen annan vill ha som hänger kvar i butikerna.
Men jag fick en trevlig fika på Espresso House med Syster London.
Resten av familjen har varit iväg på handboll, och fotbollscup och med lyckade resultat. Emmas fotbollslag, numera i Södra Sandbys färger, vann sin turnering och Emma blev vald till turneringens bästa spelare.
Det värmer så gott i mitt mamma hjärta.
Det är en sådan skön känsla, den där stoltheten.
Jag blir så glad för mina barns skull!

6 kommentarer:

  1. Rea går fetbort även för mig.

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten o utnämningen!

    Jag har inte besökt en endaste rea. Är inte heller en sådan person ;). Gillar inte att trängas o slåss om grejer.

    Varm kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att Emma är så taggad och presterar på topp när det gäller - hälsa och gratulera!

    REA är vad det är - har man tur hittar man något och då är det värt det om priset är 50% lägre, annars är det bara irriterande.
    Fint att ni i alla fall en plats så att ni kunde sitta ner och fika!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Har inte heller varit på rean..
    Nja, medlet luktar godare än Ajax men är inte lika effektivt!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag blir bara på dåligt humör av REAdagar så jag undviker dem istället. Men en fika går alltid ;-)
    Hellre sitter jag och klickar reorna på nätet istället. Men i år har jag inte gjort det heller. Behöver inget speciellt just nu känner jag.

    Min lilla dotter (9 år) ska iväg upp till Falun snart för handbollscup. Pappan följer med men jag måste jobba och storasyster är hemma med mig. Jag har bett om små filmer och en massa bilder under tiden. Och visst är man stolt :-)

    SvaraRadera
  6. EMMA, Grattis!!!
    Jag beundrar dig för din inställning och satsning!
    Hoppas din nyårsfest blir bra!
    Kram Vivi

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina