8 november 2011

Lyckan är total

Det går framåt med det mesta på jobbet och tempot är högt vilket jag älskar! Även tempot på dagens Friskis pass var högt, högre än vanligt och det tog musten ur mig. Det märktes att jag inte hade ätit några kolhydrater under dagen för energin tog slut ganska fort och det gick på ren vilja. Men envis som jag är - att avsluta innan utsatt tid är som en förbannelse för mig. Jag kör på "too the bitter end", "ända in i kaklet" - det finns många synonymer för det.
Jag han inte mer än innan för dörren så ville Lille Bror köra till Media Markt och handla ett TV spel. Han hade förbeställt spelet sedan länge tillbaka och det hade äntligen kommit till butiken. Jag har svårt att motstå honom eftersom jag känner och har samma driv när jag vill något väldigt gärna. Nu har vi tillbringat någon timme i soffan och  Lille Bror har spelat sitt nya spel och lyckan är total. Min lycka är inte riktigt lika stor eftersom jag sitter här med jobb och försöker svara på lite e-mail som blivit kvar i min inbox under dagen.
Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Här var det lugnt och stilla, hoppas du återhämtat dig efter Friskis passet eller du kanske blivit fast i TV-spelet ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  2. Mycket jobb fortfarande?
    Sköt om dig!
    kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina