7 november 2011

Bollar hit, bollar dit

Bollar är ett stort inslag i vår familj. Är det inte fotboll så är det handboll och nu ikväll har vi tittat på Svenska fotbollsgalan på TV med en massa fina bollar, både hit och dit. Lite förutsägtbart är det dock när Zlatan vinner Guldbollen för femte året i rad. Men är man kung så är man!
Annars rullar vardagen på. Idag har jag kommit upp i 100 minuters promenad totalt sett under dagen. Jag parkerar så långt bort som möjligt från mitt kontor + en lunch promenad och lite möte under dagen och kvällen promenad tillsammans med dottern = 100 minuter. Det känns ganska skönt!
Julstöket pågår för fullt, i huvudet. Det är så svårt att handla julklappar för det blir så dyra presenter nu förr tiden. Det som barnen önskar sig är så DYRA saker. Ibland tycker jag att man bara bytar pengar med varandra. Jag hade önskat att vi hade dragit ner på det men det är svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina