19 november 2011

Bra hjälpreda

Idag har Stora Syster och jag varit i stan och fotograferat en massa saker som hon önskar sig i julklapp. Visst är det smidigt att ha en mobil telefon med kamera i och bara ta upp den när det behövs. Nu har vi en önskelista med bilder och det är super smidigt. Hela staden var full av jul aktiviteter och folk som började leta efter julklappar och nu börjar pulen höjas inför julen.
Lille Bror har spelat handboll, jag har handlat inför morgondagens kalas, middag avklarad och jag har påbörjat morgondagens efterrätt.
Jag är trött och känner mig sliten så det blir en tidigt kväll idag.
Ha en fortsatt skön helg!

1 kommentar:

  1. Smart med fotoönskelista då kan de ju inte bli fel :)
    Jag sitter precis o skriver min lista, måste bara komma på lite mer saker :)

    Kramis

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina