8 juni 2011

REA på MQ

Ännu en dag med sommarvärme, dock en tryckande sådan. Huvudvärken låg som ett band runt huvudet. Tacka vet jag migrän tabletter. Utan dessa hade jag inte överlevt. Stora Syster ville köra och handla kläder på Nova Lund och när vi kom dit visade det sig vara STOR REA på MQ. Det blev en del kläder till Stora Syster men även jag hittade en fin tunika till mig själv. Nöjda och glada körde vi hem och åt middag och såg Morden i Midsomer - snart måste befolkningen i vara slut med tanke på alla morden som sker där. Men det är spännande en vanlig onsdag kväll när åskan mullrar.

2 kommentarer:

  1. Jättefin, kul att fynda lite ;) Jag ska nog också ta mig en tur dit, har en favvokofta som jag vill fylla på lagret med.

    Kram F

    SvaraRadera
  2. Va bra att du sa det!! Ska kolla MQ....fint blogg hittade jag ju hos dig/Karina

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina