9 juni 2011

Njuter av tillvaron


Idag när jag körde till jobbet kände jag att det var sommar. Ni vet, den där känslan som infinner sig bara helt plötsligt. Även fast det var sommar under Kristi Himmelfärds helgen så kändes det ändå inte som sommar i själen men det gjorde det idag. Jag förmodar att det är den stundande skolavslutningen som skapar den känslan. Snart är det semester och den känslan är också skön.
Baket till jordgubbstårtan är i full gång och Lille Bror och jag har smakat av Marabous nya choklad "Mango". Jag ger den inte något högre betyg. Men känner du för lite variation så ge det en chans. Nu ska jag iväg och hämta Stora Syster på träningen i Lund.
Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina