5 maj 2020

Dax att fixa lite ramar!

Hoppas ni har det bra i vårvärmen!
Jag njuter av att kunna gå ut utan att ha så mycket på sig
och att känna solen värma, att se hur naturen vaknar till liv igen.

Jag vet inte hur ni fungerar men jag vill oftast ha ett mål att jobba mot.
Jag känner mig lite rastlös och känslan av att inte veta vad jag ska göra är stressande.
Oftast har jag något på G som jag vill fixa med.
Nu när Antons rum är klart så fick jag tummen loss att ordna lite
med ramar och kort som har legat i en låda och där vill jag inte ha dem.


Jag har redan en del ramar och mitt problem har varit att dessa har jag köpt på Gallerix.
Som ni alla säkert vet så finns inte Gallerix mer och då har jag fått ge mig ut 
på det där berömda Internet och försöka hitta något som matchade mina befintliga ramar.
Jag hittade en bra hemsida som hade det jag sökte efter och klick, klick, klick
så låg det en del ramar i varukorgen. Smidigt och lätt!

En del av bilderna ska ha en passepartout men det är lite svårare att få bra
så det blir en lokal ramaffär som får fixa till det.
Än så länge är jag nöjd och hoppas att resultatet blir som jag hoppas på!

Jag önskar er en fin kväll! 
Tvätta händerna noga, håll avstånden och stanna hemma om du känner dig sjuk.

 Märkligt att det som nyss låg framför oss
nu ligger bakom oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina