3 mars 2012

Solens strålar!

Vilket underbart väder vi har haft hela lördagen!
Maken har arbetat på Hem & Villa mässan hela lördagen så det var jag som stod för supporten vid barnens fotbollsmatcher.
Lille Bror var först ut och spelade i Lomma.
Det var alldeles underbart och känna solens strålar värma ansiktet.
Efter den matchen var det dax för Stora Syster att spela sin match.
När vi väl var hemma var jag ganska så trött i mina knän och ansiktet hade fått en rejäl dos med sol.
In med några värktabletter, en filt i soffan och Lille Bror spelade TV spel.
Efter middagen bänkade vi oss i soffan för att se Melodifestivalen.
Det finns så många duktiga artister runt om i vårt avlånga land men bara ett fåtal får chansen.
Kvällens vinnare var kanske inte de som jag hade önskat.

3 kommentarer:

  1. Jag blev överaskad av Torstens bidrag. Den växte under kvällen tyckte jag. Helt oväntat :-)

    Så trist med Gikt Carina. Tag hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att läsa om ditt sjukdomsbesked hade ju varit enklare med en "vanlig" infektion som bara försvann från jordens yta när den var färdigbehandlad. Fast Gikt går ju också att behandla när den besvärar och jag håller tummarna att det blir väldigt sällan den kommer på besök i dina leder ;) STOR KRAM F (bbqvillage)

    SvaraRadera
  3. Tråkigt med sjukdomsbeskedet...

    Nu får vi se vem som tar hem 1:a platsen i morgon! (Loreen)

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina