11 mars 2012

Hej Svejs

Hej Svejs alla ni i Cyper Space.
För tillfället är min energi på helt andra ställen än på bloggen.
Min tid varvas mellan jobb, läkarbesök, röntenundersökningar och en önskan om att min värk och smärta ska försvinna. Livet rullar på som vanligt och vi har alla våra problem och funderingar.
Barnen spelar fotboll och handboll och jag haltar framåt.
Jag behöver mycket vila för smärta tar både på energin och humöret.
Jag som är van att ha 100 järn i elden har även det att tampas med, att allting går i slow motion.
Jag vill önska er en underbar vecka och att solen lyser på er för det har den sannerligen gjort idag.

8 kommentarer:

  1. Sänder över en stor kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Fy vad trist Cina, när man inte kan bestämma själv vad man ska göra utan blir stoppad av något man har svårt att påverka.
    Jag hoppas innerligt att det till slut går att kartlägga dina problem och att det löser sig på bästa sätt.
    Stor varm kram //Monica

    SvaraRadera
  3. Åhh va jobbigt, hoppas du får bra hjälp snart!
    kram

    SvaraRadera
  4. Skickar en stor kryapådigkram :)
    // Anna T

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ditt onda försvinner och du snart blir bra!
    kryapådig!
    kram tina

    SvaraRadera
  6. Här kommer en STOOOR Krya-på-dig kram från Dalarna!!

    Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  7. Åh,Carina! Hoppas du snart är ditt"gamla" jag igen!!!
    Kram Malin Månsson

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina