22 december 2018

Julmat, check!

En dag tillbringad i köket och jag har förberett det mesta av julmaten!
December månad har inte varit som vanligt på jobbet = många arbetstimmar,
vilket har gjort att jag inte har hunnit med så som jag brukar!

Idag blev det lite sovmorgon och långfrukost!
Lille Bror hade kompisar på övernattning och det är 
väldigt roligt att sitta och snacka lite med dem under frukosten.
Sen har det blivit kökstjänst hela dagen och en massa
god mat har tillagats inför julens alla dagar och jag ser framemot julbordet.


Nu äntligen har jag satt mig i soffan och njuter lite av rödvin
och en massa tända ljus. En ny, vit ren pryder soffbordet
tillsammans med mina Kählerhus. Jag har blivit väldigt förtjusta i dem
och skulle gärna vilja ha några till men jag kan inte bestämma mig
för vilka av dem som blir bäst tillsammans. Det får tiden avgöra.

Jag önskar dig en fortsatt skön lördagkväll!
Snart julafton! Stressa inte för mycket och njut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina