12 oktober 2015

Bokning av Chelsea rundtur

En lugn och skön måndag startar upp veckan.
Jag kände mig lite sliten efter helgens festligheter och passade på
att "sova" en liten stund i soffan tillsammans med
sövande fotboll, spelad av Svenska fotbollslandslaget...

Dagarna flyger förbi och det är mycket som ska avverkas på jobbet.
Men jag var trött i morse och unnade mig en liten sovmorgon.
Jag var så nöjd med min helg och glädjen efter en fantastiskt trevlig höstfest
kommer sitta i ett bra tag. 

Idag var det dax för Svenska fotbollslandslaget att spela en kvalmatch
till EM nästa år. Men det var rena sömnpillret för mig och jag
lyckades med bedriften att somna efter första halvlek.
Att somna i soffan är inget jag gör normalt utan den tråkiga fotbollen hjälpte till.

Jag fick ta mig i kragen när fotbollen var slut.
Det är så lätt att bara stanna kvar i soffan och inte göra något alls.
Men dagens mål var att boka biljetter till en rundvandring på Stamford Bridge.
Vårt stundande höstlov kommer om någon vecka och vi har lovat
Lille Bror en rundvandring och han skiner av glädje.
Eftersom det inte var någon match som skulle spelas så fick det bli en rundvandring istället.


Vi hade planer på att gå och se musikalen "The Lion King" men vi fick biljetter på
den allra sista raden till den ringa summan av 900 riksdaler och vi tyckte det blev
alldeles för dyrt. Vi kan nog roa oss i London i alla fall.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina